ΤΑ ΜΠΛΟΚΙΑ

Ειδήσεις και αναλύσεις από τη Λέσβο και την Ελλάδα με αριστερή ματιά!

Της μέρας τα καμώματα...

“Refugees Not Welcome In My Hotel” ή, όλα εμείς θα τα λέμε πια;

size708x398

Θα είναι αποτελεσματικότατα οι ξενοδόχοι, ή οι φορείς τους ή οποιοσδήποτε άλλος, να βγουν στη διεθνή τουριστική αγορά με το σλόγκαν: “εμείς δεν δεχόμαστε πρόσφυγες και μετανάστες στα ξενοδοχεία μας και στις περιοχές μας” ή ακόμα καλύτερα “οι πρόσφυγες και οι μετανάστες δεν είναι καλοδεχούμενοι εδώ”.

Να γεμίσουν με διαφημίσεις τα εξειδικευμένα έντυπα του τουριστικού χώρου, να φτιάξουν μάλιστα και ταμπελίτσες και να τις βάλουν στο ξενοδοχείο τους να τις βλέπουν οι πελάτες τους, αφού έτσι νομίζουν ότι, αυτοί οι τελευταίοι, θα αισθάνονται καλά και ασφαλείς.

Θα ήταν μάλιστα μια πιο αποτελεσματική κίνηση, που θα αποδείκνυε και στην πράξη τις διαθέσεις τους, εάν κινόντουσαν δικαστικά, εναντίον της μεγάλης εκείνης εταιρείας  που έκανε την διαφημιστική καμπάνια με τον τίτλο “ode to lesvos” και να εξηγήσουν σε κάθε έναν από τα πάνω από 10 εκατ. ανθρώπους από όλο τον κόσμο που είδαν αυτή τη διαφήμιση, ότι αυτοί, δηλαδή ένα – ένα τα ξενοδοχεία τους, ονομαστικά, είναι στην πραγματικότητα refugees not friendly“.  

Να βάλουν μάλιστα και μεγάλες ταμπέλες στην είσοδο των χωριών τους, γιατί όχι και στο αεροδρόμιο και στο λιμάνι που να γράφουν με μεγάλα ευανάγνωστα γράμματα “Refugees Not Welcome In….”(συμπληρώστε το όνομα του χωριού ή του ξενοδοχείου)

Μια ακόμα κίνηση που θα μπορούσαν να κάνουν και που με σιγουριά θα είχε τα ποθούμενα αποτελέσματα, θα ήταν να βγουν με ολοσέλιδες καταχωρήσεις, πάλι στην διεθνή αγορά, με τις οποίες θα εξηγούν στους πελάτες τους, το “μεγάλο κακό που έκανε η επίσκεψη του πάπα στου νησί” και ότι αυτό είναι κάτι που δεν θα επιτρέψουν να ξαναγίνει.

Αυτές θα είναι αποτελεσματικές πράξεις, γιατί οι άλλες, που μάλιστα μένουν “στο μεταξύ μας”, δηλαδή “γιατί ο τάδε έβαλε πρόσφυγες στο ξενοδοχείο του…..“… “αφού άλλα συμφωνήσαμε” κλπ, στην πραγματικότητα δεν παράγουν κανένα αποτέλεσμα, από την στιγμή που ο βασικός ενδιαφερόμενος, δηλαδή ο “δυνητικός πελάτης”, ούτε καν τις αντιλαμβάνεται γιατί ποτέ δεν τις μαθαίνει!

Με αυτόν μάλιστα τον τρόπο θα έδιναν συγκεκριμένη ταυτότητα στο “τουριστικό προϊόν” και θα κατέτασσαν ακόμα καλύτερα τις επιχειρήσεις τους στις σχετικές λίστες των μελλοντικών πελατών τους, οι οποίοι επιτέλους θα αντιλαμβάνονταν ότι, αυτοί οι ξενοδόχοι και οι φορείς τους, τους καλούν να έλθουν για τις διακοπές τους σε ένα αποστειρωμένο και καθαρό περιβάλλον, όπου οι ενοχλητικοί και οι παρείσακτοι δεν έχουν τόπο…

Για να είναι δε ακόμα πιο σίγουροι και σίγουρες ότι δεν θα παρεισφρήσει κανείς από αυτούς, θα ήταν χρήσιμο εάν ζητούσαν από τώρα, από τους συνεργάτες τους στο εξωτερικό, λεπτομερή καταγραφή του οικογενειακού δέντρου των μελλοντικών πελατών τους, έτσι ώστε να αποδεικνύεται η καθαρότητα του αίματος τους… γιατί καμιά φορά δεν ξέρεις τι γίνεται!

…Ολα εμείς θα τα λέμε πια;;;;;