Κώστας Αρβανίτης: Άριστοι μόνο στον αυταρχισμό και τις επικοινωνιακές φανφάρες
Το φιάσκο στην τηλεκπαίδευση στα δημοτικά και νηπιαγωγεία δεν έχει να κάνει με ένα αόριστο τεχνικό ζήτημα, αλλά με τον ανύπαρκτο σχεδιασμό του Υπουργείου Παιδείας για το δημόσιο σχολείο, μεταθέτοντας την ευθύνη της εκπαίδευσης στους γονείς και τους δασκάλους.
Πρέπει τώρα να σταματήσει η «τηλεκπαίδευση»-παρωδία στα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, να δοθεί χρόνος και χώρος σε γονείς και δασκάλους χωρίς τον φόβο των απολύσεων, ώστε να σχεδιαστεί μια πιο εξειδικευμένη λύση για κάθε σχολείο.
Το Υπουργείο Παιδείας έπρεπε να έχει ενισχύσει τις υποδομές του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου από το καλοκαίρι και να έχει σχεδιάσει τη δημιουργία μίας εθνικής πλατφόρμας τηλεκπαίδευσης, ώστε να μην είναι όμηρος κανενός.
Τόσους μήνες τι ακριβώς σχεδίαζαν, εκτός από απευθείας αναθέσεις για μάσκες-αλεξίπτωτα και παγουρίνα σε φίλους και γνωστούς;
Το πολυδιαφημισμένο αφήγημα περί «αρίστων» έχει καταρρεύσει. Οι “άριστοι” είναι τελικά άχρηστοι και λίγοι μπροστά στις λαϊκές ανάγκες και τις απαιτήσεις των καιρών.
Άριστοι, μόνο στον αυταρχισμό, την ταξική, αντιλαϊκή πολιτική και τις επικοινωνιακές φανφάρες.