Ποιος πιστεύει ότι τον Δημήτρη Λιγνάδη τον διόρισε καλλιτεχνικό διευθυντή του Εθνικού Θεάτρου η κυρία Μενδώνη; Εάν το είχε κάνει θα την είχε φάει μαύρο φίδι. Οι πύλες της κολάσεως θα είχαν ανοίξει για να την καταπιούν. Όμως δεν τον διόρισε αυτή. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης τον διόρισε.
Και φτάσαμε στον σημερινό τραγέλαφο. Να μην ξέρουν πως θα τον καλύψουν. Αφού η κυρία Μενδώνη προς το παρόν δεν θέλει να γίνει Ιφιγένεια και να θυσιαστεί για χάρη του. Κι η αλήθεια είναι ότι ο Κυριάκος ως προσωπικότητα δεν σε εμπνέει για να θυσιαστείς για χάρη του.
Τόσους δημοσιογράφους είχε δίπλα του, τόσους επικοινωνιολόγους διαστρεβλωτές της κοινής γνώμης, τόσους γκαλοπατζήδες και κανένας δεν του σφύριξε κάτι, για το «παράξενο» παρελθόν του Δημήτρη Λιγνάδη; Για την προϊστορία που υπήρχε. Εκτός και αν κάτι του είπαν αλλά δεν έδωσε σημασία. Ή ήδη το γνώριζε και πάλι δεν έδωσε σημασία.
Τελικά τρεις άνθρωποι δεν γνώριζαν: O Κυριάκος Μητσοτάκης, η κυρία Μενδώνη και ο γλωσσαμύντορας κύριος Μπαμπινιώτης. Για τον κύριο Μπαμπινιώτη είναι σημαντικότερο ζήτημα το να μιλάμε σωστά Ελληνικά και να λέμε το fast food ταχυφαγείο, από κάποιες «θολές» εικόνες του παρελθόντος στο Αρσάκειο.
Και μετά απ΄όλα αυτά αρχίζει η προσπάθεια του ξεπλύματος. Το πλυντήριο. Η μετατόπιση ευθυνών. Ένοχοι είναι τα θύματα. Όμως όταν πλύνεις τα ρούχα με βρώμικο νερό τα ρούχα γίνονται ακόμα πιο βρώμικα. Η απορία της κυρίας Ιωάννας Μάνδρου σπαράζει τις καρδιές μας: «Τα παιδιά αυτά που βρισκόντουσαν σε ένα σπίτι και ξενυχτάμε και υφίσταντο αυτά που υφίσταντο, μάνα και πατέρα δεν είχανε;» Η κυρία Ιωάννα ήρθε από άλλον γαλαξία. Από εξωγήινο πολιτισμό. Από την χώρα των UFO και των Extra-Terrestrial. Δεν γνωρίζει τι συμβαίνει στις ανθρώπινες κοινωνίες. Είναι συγκινητική η αθωότητα και η αφέλεια της…
Κυρία Ιωάννα, δυστυχώς υπάρχουν οικογένειες που δεν είναι σε θέση να στηρίξουν τα παιδιά τους. Συνήθως είναι απόλυτα φτωχές, απόλυτα αμόρφωτες, διαλυμένες θα τις λέγαμε. Για πολλούς και διάφορους κοινωνικούς και ψυχολογικούς λόγους. Οι γονείς αυτοί δεν είναι σε θέση να στηρίξουν ούτε τον εαυτό τους, πόσο μάλλον τα παιδιά τους. Και τα παιδιά αυτά είναι έρμαια της τύχης τους και του καθενός. Κυρία Ιωάννα εάν διαβάσετε το βιβλίο του Πάνου Λάμπρου «Στην χώρα των κλουβιών»,που αναφέρεται στην κατάσταση των ελληνικών φυλακών, ίσως λυθεί η απορία σας για αυτά τα παιδιά.
Αξιοσημείωτη είναι επίσης η παρέμβαση της κυρίας Αρβελέρ υπέρ της κυρίας Μενδώνη.
«Πού, λοιπόν, στηρίζεται το δήθεν λαϊκό αίτημα παραίτησης της κυρίας Λίνας Μενδώνη, της υπουργού Πολιτισμού που ασκεί, κατά τη γνώμη μου, επαρκώς και επιτυχώς το πολυσχιδές έργο της;». Η κυρία Αρβελέρ έχει επί της ουσίας δίκιο. Γιατί να παραιτηθεί η κυρία Μενδώνη; Δεν διόρισε αυτή τον Δημήτρη Λιγνάδη. Κατ’ εντολή του Μητσοτάκη άλλαξε ο σχετικός νόμος και έγινε ο διορισμός. Γιατί να λουστεί η κυρία Μενδώνη τις επιλογές του Μητσοτάκη;
Το επιτελικό κράτος μπάζει από παντού. Το γνωρίζαμε. Όμως αποδεικνύεται ότι είναι και απολύτως ανήθικο. Επειδή είναι απολύτως ανήθικο, δεν έχει καμία αναστολή στο να χρησιμοποιεί ανήθικες μεθόδους επιβίωσης. Ανήθικους αντιπερισπασμούς.
Τα ΜΑΤ εναντίον των φοιτητών στο ΑΠΘ ήταν πολιτικός αντιπερισπασμός. Έχουμε κουραστεί τον τελευταίο καιρό να βλέπουμε φοιτητές, νέους ανθρώπους ξεγυμνωμένους στο έδαφος να τους φοράν χειροπέδες κι από πάνω τα Ρόμποκοπ του Χρυσοχοΐδη.
Ο Μητσοτάκης θεωρεί ότι με την βία και το ξύλο μπορεί να κυβερνήσει. Και με τις ακροδεξιές αναρτήσεις του πρώην στενού συνεργάτη του Μακάβριου Λαζαρίδη: «Πραγματικότητα είναι ότι τον κίναιδο και παιδεραστή Άρη Βελουχιώτη τον είχαν υπουργοί του @syriza_gr στα γραφεία τους!»
Σ’ όλο αυτό το ζοφερό κλίμα, ίσως κι ο θάνατος του Κουφοντίνα να ήταν μια κάποια λύσις για την κυβέρνηση. Θα κυκλοφορεί ο Μητσοτάκης μ’ένα νεκρό και θα μαζεύει ακροδεξιές ψήφους. Και θα κατηγορεί την αντιπολίτευση. ότι είναι οπαδοί της 17Ν.
Η νέα κανονικότητα είναι εδώ. Το βεβαιώνει η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ, το www.protagon.gr, ο Πρετεντέρης και ο Καμπουράκης. Ας την απολαύσουμε πριν την χάσουμε.