ΤΑ ΜΠΛΟΚΙΑ

Ειδήσεις και αναλύσεις από τη Λέσβο και την Ελλάδα με αριστερή ματιά!

Απόψεις Δεύτερο Θέμα

Τσουβαλιαστήκατεεε;

Τι έγινε ξαφνικά; Έκανε χρήση ο ΣΥΡΙΖΑ της λέξης «ριζοσπαστικός» που έχει στον τίτλο του και σοκαρίστηκαν; Τους έβαλε καθρέφτη μπροστά από τα πρόσωπά τους και τρόμαξαν;
Και η ΕΣΗΕΑ; Βρε καλώς τα τα παιδιά! Και σας ψάχναμε! Επί έναν μήνα φωνάζει η κοινή γνώμη να δώσει η κυβέρνηση τη λίστα της ντροπής με τα εν κρυπτώ επιχορηγούμενα ΜΜΕ και δε σας είδαμε να βγάζετε κάποια ανακοίνωση να ζητάτε τη δημοσιοποίηση, υπερασπιζόμενοι την τιμή της δημοσιογραφίας. Σε μια νύχτα όμως βγάλατε ανακοίνωση για το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ που έθιξε τους πληρωμένους μεγαλοδημοσιογράφους!

Όλοι αυτοί που χειροκροτούσαν τον Τσίπρα γράφοντας ύμνους για την ήπια αντιπολίτευση, απλά γιατί αυτή συμφέρει τον Μητσοτάκη, ένιωσαν ξαφνικά άβολα μέσα στο κοστούμι τους. Μα όχι, δεν πρέπει, δεν είναι comme il faut, σας παρακαλώ!… Ναι, το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ δεν είναι comme il faut γιατί η ίδια η ζωή σε αυτή τη χώρα δεν είναι come il faut. Γιατί για κάποιους βρέχει χρήμα και για κάποιους άλλους 530 ευρώ για να περάσουν ένα τρίμηνο.

Το σποτ του ΣΥΡΙΖΑ δεν επιδέχεται καμία παρανόηση. Ας τα αφήσουν αυτά. Μιλάει επί λέξει για ΜΜΕ επιλεγμένα από την κυβέρνηση με αδιαφανή τρόπο και για πληρωμένους δημοσιογράφους που διαστρεβλώνουν την είδηση. Όποιος δημοσιογράφος του ήθους, του μεροκάματου, του μηνιάτικου είδε τον εαυτό του στο βίντεο του ΣΥΡΙΖΑ, ας κοιτάξει σε εγκυκλοπαιδικό λήμμα το «σύνδρομο της Στοκχόλμης».

Οι υπόλοιποι αστέρες της μίζας, καλά κάνουν και νιώθουν θιγμένοι. Όπως θιγμένος νιώθει ο ελληνικός λαός από την προπαγάνδα που του προσφέρουν καθημερινά.

Με ένα σποτάκι του ενάμισι λεπτού, ο ΣΥΡΙΖΑ αφουγκράστηκε την κοινωνία, την οργή της για ένα σάπιο μιντιακό σύστημα, άκουσε το 32% των ανθρώπων που τον κράτησαν όρθιο απέναντι στη λαίλαπα Μητσοτάκη, μίλησε σε αυτούς που καθημερινά ασφυκτιούν σε μια κοινωνία όπου η ενημέρωση, οι ίσες ευκαιρίες και ο πλουραλισμός αποτελούν άγνωστες λέξεις.

Κομμένος επί της ουσίας από τα δελτία, αποκομμένος από το σύστημα της ενημέρωσης, ο ΣΥΡΙΖΑ ένα πράγμα κινδυνεύει να πάθει τώρα: Να μην αντέξει το γεγονός ότι κατάφερε να μιλήσει σε εκατοντάδες χιλιάδες Έλληνες μέσα σε μία μέρα. Να μαζευτεί πίσω, να αρχίσει να απολογείται για το σποτ του, «μα όχι, δεν εννοούσαμε αυτό, δεν εννοούσαμε εσάς» και άλλα κωμικοτραγικά.

Ο κίνδυνος για τον ΣΥΡΙΖΑ είναι να ακούσει τα βαλτωμένα μυαλά δημοσκόπων και επικοινωνιολόγων που του λένε ότι το παιχνίδι στις επόμενες εκλογές θα παιχτεί στον μεσαίο χώρο και ότι αν είναι ήπιος, μειλίχιος, με το σεις και με το σας, θα κερδίσει τον μεσαίο χώρο και, άρα, και τις εκλογές.

Βαθιά νυχτωμένοι σε επικοινωνιακές λογικές του 2004. Ποιος μεσαίος χώρος; Αυτό το πράγμα δεν υπάρχει σήμερα, γιατί, απλά, δεν υπάρχουν πολιτικές συνθήκες του μεσαίου χώρου. Αυτό που υπάρχει είναι μία ακραία κυβέρνηση ακραίας προπαγάνδας και, απέναντι, ένας ΣΥΡΙΖΑ κολλημένος στον τοίχο με λάσπη, που ή θα απαντάει με πυγμή και αλήθεια ή θα μετατραπεί σε μία νερόβραστη πολιτική σούπα που δε θα τρώγεται από κανέναν, παρά μόνο από μία κάστα δήθεν κεντρώων δήθεν αντικειμενικών διαμορφωτών της κοινής γνώμης που θέλουν τον ΣΥΡΙΖΑ ένα άνευρο ζόμπι για να νικάει ο Μητσοτάκης.